ActivMan helpdesk


Support

De medewerkers van McHil kunnen op afstand support verlenen. Dit gaat met behulp van een Remote Support programma. Hiermee kunnen wij de bediening van uw computer overnemen en u kunt ook meekijken terwijl wij de werkzaamheden verrichten.

Klik hier om het Remote Support programma op te halen 

Na het ophalen start u het programma* en geeft u de medewerker van McHil het ID en wachtwoord zodat deze verbinding kan maken met uw bureaublad. 

* Onder Windows 10 (en mogelijk ook Windows 8) krijgt u mogelijk een waarschuwing van Windows Defender. Dit kunt u met "meer info" en vervolgens de knop "Toch uitvoeren" veilig negeren.
 

E-mail

De helpdesk van McHil software is per e-mail bereikbaar. De door u aan te wijzen Software Contactpersoon binnen uw organisatie stelt de vraag.
Op al uw softwaretechnische vragen ontvangt u op werkdagen standaard binnen 4 werkuren antwoord.

Vragen over het inrichten van uw eigen administratie, boekhoudkundige vragen, lay-out aanpassingen etc. worden op nacalculatiebasis beantwoord. 
Dat geldt ook voor vragen van ActivMan gebruikers die geen onderhoudscontract hebben afgesloten.

Stel een vraag aan de helpdesk

Referentie

ActivMan voldeed als enige pakket aan onze eisen: multi company, meerdere afschrijfsystemen en een tool om een verhuursysteem op te zetten. Binnen ons bedrijf vervangt ActivMan heel veel Excel modellen. Dat scheelt ons enorm veel tijd en de kans op fouten is behoorlijk verkleind. De koppeling met ons financiële pakket draait goed.

Naar alle referenties »