ActivMan helpdesk


Support

De medewerkers van McHil kunnen op afstand support verlenen. Dit gaat met behulp van een Remote Support programma. Hiermee kunnen wij de bediening van uw computer overnemen en u kunt ook meekijken terwijl wij de werkzaamheden verrichten.

Klik hier om het Remote Support programma op te halen 

Na het ophalen start u het programma* en geeft u de medewerker van McHil het ID en wachtwoord zodat deze verbinding kan maken met uw bureaublad. 

* Onder Windows 10 (en mogelijk ook Windows 8) krijgt u mogelijk een waarschuwing van Windows Defender. Dit kunt u met "meer info" en vervolgens de knop "Toch uitvoeren" veilig negeren.
 

E-mail

De helpdesk van McHil software is per e-mail bereikbaar. De door u aan te wijzen Software Contactpersoon binnen uw organisatie stelt de vraag.
Op al uw softwaretechnische vragen ontvangt u op werkdagen standaard binnen 4 werkuren antwoord.

Vragen over het inrichten van uw eigen administratie, boekhoudkundige vragen, lay-out aanpassingen etc. worden op nacalculatiebasis beantwoord. 
Dat geldt ook voor vragen van ActivMan gebruikers die geen onderhoudscontract hebben afgesloten.

Stel een vraag aan de helpdesk

Referentie

Voorheen toen wij nog met Excel werkten bestond de kans op formulefouten. Bij ActivMan zijn deze fouten uitgesloten. Het gevolg hiervan is betrouwbare informatie. ActivMan heeft ertoe bijgedragen dat wij het peil van onze administratie naar een nog hoger niveau hebben getild. De journaalposten die maandelijks uit ActivMan rollen zijn perfect in te lezen in onze financiële administratie.
Wij vinden het grootste voordeel van ActivMan dat wij met een druk op de knop kunnen beschikken over actuele gegevens en prognoses voor de toekomst.

Dhr. J. Adam, Autodrôme, Hoogeveen
Naar alle referenties »