ActivMan helpdesk


Support

De medewerkers van McHil kunnen op afstand support verlenen. Dit gaat met behulp van een Remote Support programma. Hiermee kunnen wij de bediening van uw computer overnemen en u kunt ook meekijken terwijl wij de werkzaamheden verrichten.

Klik hier om het Remote Support programma op te halen 

Na het ophalen start u het programma* en geeft u de medewerker van McHil het ID en wachtwoord zodat deze verbinding kan maken met uw bureaublad. 

* Onder Windows 10 (en mogelijk ook Windows 8) krijgt u mogelijk een waarschuwing van Windows Defender. Dit kunt u met "meer info" en vervolgens de knop "Toch uitvoeren" veilig negeren.
 

E-mail

De helpdesk van McHil software is per e-mail bereikbaar. De door u aan te wijzen Software Contactpersoon binnen uw organisatie stelt de vraag.
Op al uw softwaretechnische vragen ontvangt u op werkdagen standaard binnen 4 werkuren antwoord.

Vragen over het inrichten van uw eigen administratie, boekhoudkundige vragen, lay-out aanpassingen etc. worden op nacalculatiebasis beantwoord. 
Dat geldt ook voor vragen van ActivMan gebruikers die geen onderhoudscontract hebben afgesloten.

Stel een vraag aan de helpdesk

Referentie

Je moet het programma eerst leren kennen maar dan bevalt het goed. Voor het maken van rapporten voor toekomstige afschrijvingen, laat ik het programma gewoon werken. Zelf hoef ik het rekensommetje niet meer te maken en ActivMan werkt tot op de cent. De keren dat ik hulp vroeg bij de helpdesk kreeg ik bijna à la minute antwoord van een medewerker die z'n zaakjes heel goed kent.

Naar alle referenties »