ActivMan helpdesk


Support

De medewerkers van McHil kunnen op afstand support verlenen. Dit gaat met behulp van een Remote Support programma. Hiermee kunnen wij de bediening van uw computer overnemen en u kunt ook meekijken terwijl wij de werkzaamheden verrichten.

Klik hier om het Remote Support programma op te halen 

Na het ophalen start u het programma* en geeft u de medewerker van McHil het ID en wachtwoord zodat deze verbinding kan maken met uw bureaublad. 

* Onder Windows 10 (en mogelijk ook Windows 8) krijgt u mogelijk een waarschuwing van Windows Defender. Dit kunt u met "meer info" en vervolgens de knop "Toch uitvoeren" veilig negeren.
 

E-mail

De helpdesk van McHil software is per e-mail bereikbaar. De door u aan te wijzen Software Contactpersoon binnen uw organisatie stelt de vraag.
Op al uw softwaretechnische vragen ontvangt u op werkdagen standaard binnen 4 werkuren antwoord.

Vragen over het inrichten van uw eigen administratie, boekhoudkundige vragen, lay-out aanpassingen etc. worden op nacalculatiebasis beantwoord. 
Dat geldt ook voor vragen van ActivMan gebruikers die geen onderhoudscontract hebben afgesloten.

Stel een vraag aan de helpdesk

Referentie

In ActivMan kun je dingen naar je hand zetten, zodat het past in de structuur van het geautomatiseerde systeem. En het grote voordeel ten opzichte van het gebruik van Excel is dat je de gegevens één keer invoert en dat het programma op elk gewenst moment alles tot op de cent nauwkeurig berekent. Het werkt snel en fouten in de berekening zijn niet meer mogelijk.
De helpdesk besteedt duidelijk aandacht aan je vragen, dat is prettig.

Naar alle referenties »